Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Mandyuk A$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Mandyuk A. Motor Activity in the Informational Environment of High-School-Age Students [Електронний ресурс] / A. Mandyuk, M. Yaroshyk, O. Rymar // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2017. - № 4. - С. 60-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2017_4_12 Мета дослідження - визначити основні джерела інформації про рухову активність, які впливають на інформаційне середовище учнів старшого шкільного віку; виявити періодичність отримання інформації про рухову активність учнями старшого шкільного віку; встановити основні джерела інформації, з яких отримують відомості про рухову активність учні старшого шкільного віку. Проведено опитування учнів 10 - 11 класів загальноосвітніх шкіл міст Львова, Тернополя, Івано-Франківська та Хмельницького. Загальна кількість учнів - 925 осіб, із них 450 - це хлопці та 475 - дівчата. Визначено періодичність, із якою отримують інформацію про рухову активність учні загальноосвітніх шкіл віком 15 - 17 років. Виявлено основні джерела, з яких до учнів старшого шкільного віку надходить інформація про рухову активність. Встановлено, з якою метою учні 10 - 11 класів користуються тими чи іншими джерелами інформації. Визначено особливості телевізійного та інтернет контенту, який формує інформаційний простір учнів старшого шкільного віку. Отримані результати засвідчили, що основний об'єм інформації, який надходить до учнів, має розважальне спрямування. Основними джерелами інформації про рухову активність для дітей старшого шкільного віку, є мережа Інтернет, друзі та однолітки. Дані дослідження інтерпретовано з урахуванням гендерних особливостей школярів.
|
|
|